Twitter Weekly Updates for 2009-09-27

  • Mucca Pazza – Anadolou Cocek – http://bit.ly/1gkg93 #iTunes #
  • @CoffeeGeek For pure taste and simplicity press pot, but siphon just taste so clean. FYI my options based on home press post and Blue Bottle in reply to CoffeeGeek #
  • @Viper007Bond I bet most think its a typo for Stud #topgear in reply to Viper007Bond #
  • @Clegko so who are you… in reply to Clegko #
  • Feels like I am going to get sick 2m.. I am pretty sure with the way my throat feels =( #
  • @CoffeeGeek How much of an improvement is a disk burr grinder over a whirlly style, or should one just wait and go conical #CoffeeQuestions #
  • @CoffeeGeek follow up, then something like the KMM30 which is $50 still a good buy as you say the nice one is $75+ #CoffeeQuestions in reply to CoffeeGeek #
  • @CoffeeGeek Sounds like a whiners who want twitter to be for spammers selling crap, seriously i think u would gain more followers with Q&A in reply to CoffeeGeek #
  • wow, this med i took for my sinus is making me SUPER sleepy. I am falling alseep on my desk as i type this #
  • @Viper007Bond What are the sizes expected for the 720p and 1080p release, would the polar version be a good idea? in reply to Viper007Bond #
  • I am out of coffee and I am too sleepy to get some more. I wonder if @bluebottlemint, @ritualcoffee or @CoffeeBarSF do home delivery ;) #
  • @CoffeeGeek :( yeah my budget is under $55 and Slashfood said it was decent grinder. What is your pick in budget range? http://bit.ly/Le7IZ in reply to CoffeeGeek #
  • @CoffeeGeek yeah was right now reading coffeegeek.com BTW love the site I do mainly Press Pot , drip,and Turkish but w/ hand grinder for it in reply to CoffeeGeek #
  • @Viper007Bond Oh yeah, just today I thought I should check trending topics. 2/3 of them are spammers which makes it wothless in reply to Viper007Bond #
  • @swadeshine o_0 weird little hack, sure your not at some myspace norwegian? Login and see whats up #WTF #linux in reply to swadeshine #
  • @swadeshine did you try in Firefox and see what happen? Opera might have had some tweaked setting #WTF #linux in reply to swadeshine #
  • Google active sync on my iPhone is beating Mail.app in telling me I have new E-Mails #
  • @Clegko what problems did you have? It worked for me on the first go, even got the calender to sync. in reply to Clegko #
  • @attiya92 Think of something that bothers you, and it should be easy to start faking it… in reply to attiya92 #
  • @Clegko you just ignore that and move forward, did you read the google instructions? in reply to Clegko #
  • @zuhaib What time is lunch?!? in reply to zuhaib #
  • what does Islamic law say about a situation on like this http://bit.ly/dddpD @askimraan #Islam #
  • Just uploaded 1 new photo to my Flickr "Coffee" photoset: http://www.flickr.com/photos/zuhaib/sets/72157604292303042 #
  • @MattMaiocco What are the full NFL rules regarding unsigned draft picks and how they can enter the next draft Cant find anything on the blog in reply to MattMaiocco #
  • دعونا نرى كيف يمكن أن تترجم جيدا tweetdeck سقسقة إلى العربية #
  • اب کچھ اردو tweets کھمبے کی کوشش کی اور کس طرح جاتا ہے #
  • @Scobleizer with all the people you are listing that should be on SUL, I feel I should be on it as well! #
  • @Clegko LoL, its suppose to be Arabic and Urdu respectively. TweetDeck has a built in translator for Arabic and I found a Urdu one online in reply to Clegko #
  • @attiya92 pay or you mean spend… in reply to attiya92 #
  • @MattMaiocco Thanks for the link, just 2 thing.1st the rules are from the NFL CBA is that not what owner opt-out of for next year? #
  • @MattMaiocco 2nd i dont see where it says we cant reselect Crabtree with our 2010 pick and if we have no CBA then those rules are dead right #
  • Just downloaded and played he Forza 3 Demo, not bad but I want to try NFS Shift first before i put my money down #
  • Just finished an "sprint" around the neighborhood, which was more like walking around then running up my hill. Felt good #
  • @attiya92 As long as you did not hit anything it cant be that bad in reply to attiya92 #
  • wow Adobe is full of fail, just installed Adobe Reader from their site and it already needs an update #fail #
  • Heard some gun shots earlier and now I can hear the PD… Nice night #
  • WTF blockbuster does not have need speed for shift, said it's on order. Yeah they will be dead soon #

Leave a Reply